Wednesday, September 20, 2006

Så var dagen her..


Da var endelig dagen her. Ingen vei tilbake, Skien here we come. jeg har såå store forventninger til hva Gud vil gjøre dette året. Det er mange områder jeg ønsker å vokse på, men Han har vist meg at jeg først og fremst skal lære å "Elske Herren din Gud av hele ditt hjerte, hele din sjel og all din forstand, og elske din neste som deg selv." Jeg skrev på Johans blogg et sitat fra "Blue like jazz", som jeg vil ta med her også.

"Noen ganger må man iaktta noen som elsker noe, før man kan elske det selv."

Min bønn er at Gud må la oss få iaktta hans kors og kjærlighet som Han elsket oss med før verden ble skapt, før vi var istand til å elske Ham tilbake, så vi blir istand til å elske Ham tilbake.

"Dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud,
men at han har elsket oss
og sendt sin Sønn til soning for våre synder. "

FREDRIKSTAD-START: Det er også en annen stor ting som skjer idag. Start har idag muligheten til å spille seg til en historisk seier. Aldri før har Start spilt cupfinale på Ullevaal, men det har vi altså muligheten til å fikse idag. Vi må bare slå Fredrikstad, som ikke bør være en umulig oppgave. Det ser lovende ut. Valencia er friskmeldt og selv om David Nielsen er ute med gult kort, og Marius Johnsen er noe usikker, er situasjonen desto verre i Fredrikstad. Det sies at nesten halve laget er ute. Er det noen som skal til Fredrikstad å se kampen? Går det like like bra ikveld som mot Lillestrøm i forrige runde?

6 comments:

Anders said...

Synd med Start.. Hadde verkeleg håpa på dei! Men velkommen til Skien!! :)

Line said...

Hei Sindre, alltid morro å oppdage nye bloggere.
Jeg lover deg, du kommer til å kose deg masse i Skien, DTS er heilt topp, men det er også utfordrende. Men det tror jeg du er klar for!
Lykke til, også skal jeg følge med på livet ditt via bloggen din!
Gud velsigne deg!

Anonymous said...

Hei Hei! =)
Tenkte jeg bare skulle ønske deg en kjempe oppstart på DTS! Du kommer til å lære så utrolig mye BRA! ;) Nyt det! For til jul må du nok pakke inn julegavebøker!!!!hehe..

Marianne said...

Halla og takk for sist!
Var artig å møte deg i Oslo. Ville bare bemerke at Fredrikstad vant over Start, hehe. Og lykke til i Skien. Gå med Gud:)
Hei fra Marianne!

Sindre said...

anders; VET, DET VAR VIRKELIG TRIST! men livet går videre. Takk for god velkomst, du har fått credit i journalen min. bless you

Sindre said...

anders; VET, DET VAR VIRKELIG TRIST! men livet går videre. Takk for god velkomst, du har fått credit i journalen min. bless you
Lene: Yes, også lærer vi ikke bare for hodet, men mest for hjertet, og det er helt fantastisk, du MÅ vurdere å ta en dts. her i skien er det veldig mye bra folk. Hvordan går det på B&M? julegaver skal bli, men håper og skal be om at det blir i musikkavdelinga!
Marianne: Vet det altfor godt, men Fredrikstad imponerer om dagen.. Takk for sist ja, jeg hadde en flott kveld, profetisk bønn er spennende!