Saturday, October 28, 2006

Dette har vært ei rar uke. Vi har hatt vår første teamuke, men jeg har vært veldig trøtt. Har sovet i gjennomsnitt over 10 timer hver dag. Det eneste jeg har bidratt med er et besøk på Gulset sykehjem på onsdag. Vi sang gamle gode salmer og jeg hadde en kort andakt. Imorra skal jeg i menigheten min, Hauges minne. Var der første gang forrige søndag. Marie skulle synge, så noen av oss kom og hørte på. Det var skikkelig bra. Vi synger gode gamle salmer, med litt dypere tekster enn "halleluja, halleluja, halleluja", no offence, og talen er skikkelig oppbyggelig. Dessuten blir du så definitivt ikke en i mengden. Alle skal bort å hilse og takke så mye for at du kom, og gi deg en velsignelse med på veien. Det er herlig ass.
Imorgen kommer de andre teamene hjem, det skal bli godt. Denne uka har vært veldig rolig.
Bless you guys

3 comments:

Anonymous said...

Javel kompis!
Konge at du er kommet deg bort og trives! Du må bare være i Herrens tjeneste på et eller annet vis og der borte virker det som om det er knallbra!

God bless you! Love you man! :)

Sindre said...

yes, Gud leder oss inn i tjeneste når tiden er inne for det. Godt å høre du trives der ute..

Anonymous said...

Javel S, godt og høre om livet ditt pr WWW om ikke annet. Gud velsigne deg! KJ